Автоматизована система нарахувань

Комунальних послуг. Буклет , Документація

для

  • ОСББ
  • Керуючої компанії
  • Обслуговуючої компанії
  • Гуртожитки
  • Кооперативного будинку (ЖБК)
  • Відомчих будинків

Знайома ситуація ?

Пропонуємо комплексне рішення по автоматизації нарахувань за комунальні послуги і з автоматизованого прийому коштів від споживачів усіма відомими засобами платежів, а також сам механізм надходження цих коштів на рахунок Вашої організації, зі створення комфортних умов для Вас і Ваших споживачів, підвищення платіжної дисципліни, розширення можливостей по прийому платежів від населення.


Що дає впровадження білінгової системи ?

На етапі створення ОСББ

Первинне складання списків особових рахунків, мешканців та співвласників. Інтеграція даних по площах, часток у власності, перерахунок голосувань згідно площам, взаємодія між членами ініціативної групи, забезпечення паралельної роботи групи через інтернет. Формування списків по улову - хто не голосував, хто не повернув опитування, хто поінформований про збори письмово хто через рекомендованого листа. Реєстрація голосування на зборах та перерахунок голосів.

Допомагає правлінню вирішувати поточні завдання

Скільки неплатників, який стан особових рахунків і суми їх боргів? Скільки нараховано і на яку суму виставляти рахунок? Коли і в якому обсязі пройшла оплата за комунальні послуги і чи надійшли кошти на рахунок? Скільки спожито води, газу, електроенергії конкретною квартирою? Як дати відповіді на питання споживачів- “чому” и “що” нараховано, без занепокоєння бухгалтера і голови правління? Як розіслати повідомлення, роздрукувати рахунки? Ці та багато інших моментів будуть вирішуватися автоматично з мінімальними витратами часу Вас і Ваших співробітників і в той-же час з максимальними зручностями для власників за допомогою пропонуемой нами “білінгової ”автоматизованої системи нарахувань. Місце білінгу в бізнесі

для керівника

система забезпечує:

  • У будь-який час бачити стан нарахувань, оплат і заборгованостей по споживачеві, списку споживачів, дому.
  • Формувати відомості боржників, отримувати вихідні дані для оголошень
  • Адаптивний механізм системи розрахунків нарахувань по спожитих послугах,

для бухгалтера

  • Облік всіх транзакцій,
  • автоматичне формування рахунків та актів за розрахунковий період.
  • Розсилка споживачам рахунків і повідомлень по електронній пошті, через СМС та ін.
  • Інформаційна інтеграція з банківськими (найбільші банки) і платіжними системами (Visa/MasterCard).
  • оперативне (в момент платежу) отримання інформації про надійшли засобах в розрізі видаткових статей, по споживачах який здійснив платежі.
  • Надходження коштів, сплачених споживачем, проводиться за скороченою схемою: інкасо-банк-одержувач. Фактичний час надходження коштів визначається механізмом “каси фіз.осіб” конкретного банку. У зв'язку з тим, що наша система не використовує транзитних рахунків, термін надходження/зарахування коштів визначається виключно обраним банком, але на практиці не перевищує однієї доби.
  • Установка інформаційно-платіжних терміналів на території ОСББ, що не тільки істотно підвищує престиж адміністрації і Вашого ОСББ, а й істотно знижує навантаження на бухгалтерію і адміністрацію (прийом громадян, каса, бухгалтер та ін).

для інженера

  • Вводити показання зовнішніх лічильників за відомістю або за допомогою смартфона
  • Отримувати в електронному вигляді і підтверджувати показання лічильників споживачів
  • Безпаперова і безвізітная технологія введення показною лічильників
  • Збір заявок про проблеми через інтернет

для споживача

Споживач отримує доступ до “персонального кабінету” через Інтернет. Для доступу до кабінету споживачеві потрібно тільки браузер. У кабінеті споживач отримує можливість

  • стежити за станом свого особового рахунку і оплачувати рахунки не сходячи з місця.
  • оперативно отримувати і постійно мати на увазі інформацію про нарахування та заборгованості за допомогою ”персонального кабінету”,
  • отримувати СМС-повідомлення, роздруківки рахунків, рахунки по електронній пошті і відхід від паперових технологій.
  • самостійно вносити показання приладів обліку
  • зручно проводити оплату за комунальні послуги:
    • через касу банку,
    • платіжний термінал,
    • платіжною карткою через Інтернет,
    • через систему ГЕРЦ.
  • залишати заявки на виконання комунальних послуг: аварійні або поточні ремонтні роботи, додаткові платні послуги (встановити бойлер і т.п.).
  • обмінюватися повідомленнями з мешканцями та адміністрацією свого будинку

як влаштовано

Програмний комплекс розташовується в обчислювальній хмарі, будинок реєструється як набір облікових записів для голови, правління, ревізійної комісії, а також для всіх власників - -особові рахункі. Кожен ОСББ від системи отримує логіни двох видів, адмнистративно (наприклад, для правління) і споживчий (всі власникі). Адміністративні логіни бачать всіх власників в своєму будинку, а також всі їх параметри. Споживчі логіни кожен з них отримує доступ до свого персонального кабінету і "електронної книжці". Адміністративний доступ дає можливість заводити нові і видаляти існуючи квартири, власників, особові рахунки, а також змінювати їх, заводити орендарів, реєструвати продаж, заміну лічильників. Адміністративний доступ надається з обмеженого за бажанням списку ІП-адрес інтернет, споживчі логіни не обмежені місцем. Кожен адміністративний логін має набір прав доступу, наприклад бухгалтерія бачить свої суми, а інженер показання лічильників, голова бачить всі розділи і назначется права іншим користувачам.